Znalazł się chętny na zakup znaków towarowych PMB
Po czterech nieudanych przetargach wreszcie znalazł się oferent na 31 znaków towarowych PMB. Należą do nich m.in. logotyp PMB oraz nazwy i hasła promocyjne produktów, takie jak: Cwaniak wojskowy salceson PMB czy Król polskich wędlin.
PMB S.A.
Syndyk masy upadłościowej PMB w sierpniowym przetargu znalazła wreszcie kupca na znaki towarowe dawnych zakładów mięsnych. Mowa tutaj o 31 logotypach i różnych hasłach promocyjnych, takich jak m.in. Cwaniak wojskowy salceson PMB, Król polskich wędlin, PMB Smaczne z natury! Kindziuk czy Powrót legendy.
Nabywca będzie musiał zapłacić za nie ponad 3,1 mln zł. Wszystkie znaki zostały wycenione łącznie na 6,9 mln zł, ale zgodnie z regulaminem przetargu są sprzedawane za 60% tej kwoty. Transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu miesiąca.
Do kupienia została jeszcze jedna nieruchomość należąca do PMB - chodzi o teren między ul. Poziomą, Sowlańską i Plażową wraz ze znajdującymi się tam budynkami. Przetarg zaplanowany jest na 17 września. Cena wywoławcza to niespełna 34 mln zł.
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl