Nowa usługa
W dobie pandemii COVID-19 duża część osób ogranicza przemieszczanie się, studenci i uczniowie mają zajęcia online, firmy pracują zdalnie, a niektóre osoby muszą odbywać kwarantannę. Wówczas zrobienie zakupów dla wielu jest utrudnione. Dlatego coraz częściej sklepy spożywcze decydują się na sprzedaż produktów z dostawą do klienta.
Właśnie do ich grana dołączyła również sieć sklepów Chorten. Od teraz można zrobić zakupy w sklepie internetowym
e-chorten, gdzie w szybki i łatwy sposób można złożyć zamówienie.
Do wyboru są produkty z 11 kategorii - dostępne jest również zamawianie jedzenia na wagę m.in. mięso, wędliny, ryby czy ciasta. W sklepie internetowym dostępne są także produkty z Podlaskiej Spiżarni. W sklepie online obowiązują aktualne promocje z gazetki.
Dowóz do 20 km od Białegostoku
Wszystkie dostawy są realizowane na terenie całego miasta, jak i również w miejscowościach oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego. Zamówienia są dostarczane od poniedziałku do soboty w godz. 8.00-20.00.
Zamówienie można także złożyć online, a później przygotowane odebrać osobiście w sklepie przy ul. Wiklinowej 10 w Białymstoku.
- Sytuacja pandemii pokazała nam, że także produkty spożywcze są coraz chętniej kupowane przez klientów w internecie. W związku z tym postanowiliśmy rozwinąć sklep internetowy. Dzięki temu konsumenci bez wychodzenia z domu, w sposób bezpieczny i sprawny, mają dostęp do całej oferty dostępnej w stacjonarnych sklepach Chorten – mówi Emil Ciepły, który koordynuje platformę e-chorten.pl.
Za zakupy można zapłacić przelewem lub gotówką czy kartą płatniczą przy dostawie.
Rozwój zakupów internetowych
Pierwszym sklepem z grupy Choreten, który wprowadził zakupy online były Delikatesy U Chłopców.
- Mamy stałych klientów, którzy raz w tygodniu robią większe zakupy o wartości od 100 do 500 zł. Mamy również grupę klientów, którzy zamawiają mniejsze zakupy codziennie. Wśród naszych odbiorców są również osoby, które przebywają na kwarantannie. Zamawia u nas również kilka firm. Staramy się realizować zamówienia w ciągu godziny, maksymalnie dwóch - informuje Paweł Florczyk, który wspólnie z bratem Marcinem prowadzi sklepy Delikatesy U Chłopców.
Dla nich pandemia przyczyniła się do szybszego rozwoju usług internetowych. Swój sklep online otworzyli podczas pierwszego, wiosennego lockdownu.
- Teraz spodziewamy się większego zainteresowania naszą ofertą z dostawą do domu w okresie przedświątecznym. Oczywiście trudno przewidzieć, jak tego typu usługi będą rozwijały się po pandemii koronawirusa – przyznaje Paweł Florczyk.
Sklepy z grupy Choren posiadają również aplikacje mobilne, które umożliwiają sprzedaż online.