W ramach Centroom Przedsiębiorczości
Zbliża się kolejne – 23. już - spotkanie w ramach Centroom Przedsiębiorczości. Tym razem uczestnicy dowiedzą się, Jak za pomocą bota na Messengerze wyróżnić się na Facebooku?. Temat wydaje się skomplikowany, jednak prelegenci udowodnią, że wcale tak nie jest.
Boty są coraz częściej stosowanym narzędziem marketingowym, więc warto je poznać i umiejętnie używać. Są popularne nie tylko w branży e-commerce, ale też automatyzują proces wysyłania wiadomości do osób, które zostawiły komentarz albo dokonały zakupu w sklepie. Niewątpliwym atutem jest to, że mają wiele różnych funkcji, które można wykorzystać reklamowo. Niektórzy myślą, że z botów korzystają jedynie korporacje, ze względu na fakt, iż są skomplikowane – to błąd. Podczas najbliższych warsztatów każdy uczestnik dowie się, jak samodzielnie je instalować i wykorzystywać, by móc dotrzeć do wybranej grupy odbiorców.
Podczas szkolenia można będzie też nauczyć się spinać fanpage z jednym z najpopularniejszych darmowych botów – chatfuel. Każdy chętny wykona proste wiadomości powitalne, automatyczne odpowiedzi i kilka guzików oraz dowie się, jak robić automatyczne odpowiedzi do osób, które skomentują post. Ekspert opowie także, czy można wysyłać newsletter przez Messenger i jak za jego pośrednictwem wysyłać maile do swojej grupy odbiorców. Dużo? A to jeszcze nie koniec. Zainteresowani poznają również case study chatbota, który codziennie wysyłał wiadomość do 13 tys. osób podczas Wielkiego Postu oraz case study cateringu dietetycznego, który pozwalał na codzienne sprawdzanie aktualnego menu. Pojawi się równie kilka pomysłów na nietypowy chatbot, jak np. quiz na domówkę.
Głos zabierze marketingowy ekspert
Spotkanie poprowadzi Jan Jankowski – przedsiębiorca, tancerz, szkoleniowiec o wielu pasjach o ogromnej marketingowej wiedzy. Doświadczenie i wiedzę o świecie e-commerce, SEO, reklamach Google Ads/Facebook Ads zdobywał w jednej z najlepszych agencji w Polsce. Współtworzył strategie marketingowe dla ponad 60 sklepów online. Przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń z systemu reklamowego Facebook Ads oraz komunikacji w Social Media. Obecnie wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gościnnie w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku, Politechnice Białostockiej i Uniwersytecie w Białymstoku.
Udział w bezpłatnych warsztatach może wziąć każdy. Trzeba się tylko wcześniej zgłosić, więcej:
Jak za pomocą bota na Messengerze wyróżnić się na Facebooku?
Każdy uczestnik powinien przyjść z własnym laptopem. Musi także posiadać fanpage do pracy.
Portal BiałystokOnline.pl patronuje wydarzeniu.