Właśnie rozpoczyna się szósta europejska edycja konkursu oraz pierwsza polska, która zbiega się z setnymi urodzinami marki. Konkurs jest dwuetapowy - w etapie krajowym biorą udział polscy studenci kierunków artystycznych i o profilach związanych z kategoriami konkursowymi. Laureaci etapu krajowego będą mieli szansę wzięcia udziału w etapie międzynarodowym. Zwycięzcy drugiego etapu będą mieli szansę na staż ze specjalistami z czterech dziedzin konkursowych.
Young Creative Chevrolet oferuje studentom niepowtarzalną okazję, aby zaprezentować swoją twórczość dzięki współpracy z jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek na świecie. Poprzez udział w wydarzeniu, młodzi artyści będą mieli okazję spotkać się ze studentami z całej Europy i otrzymają szansę na pracę z profesjonalistami z czterech dziedzin konkursowych, co może przyczynić się do dalszego rozwoju zawodowego.
W edycji YCC 2012 poszukiwane są twórcze i zaskakujące interpretacji hasła Make It Happen. Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na
http://www.youngcreativechevrolet.eu