Wielkie otwarcie M∙A∙C Cosmetics w Białymstoku. Czekają promocje
Każda rasa, każdy wiek, każda płeć - to motto marki M∙A∙C Cosmetics, której otwarto pierwszy w Białymstoku salon. Dla klientek przygotowano atrakcyjną ofertę.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
Długo oczekiwane otwarcie
W środę (7.06) nastąpiło wielkie otwarcie pierwszego w Białymstoku salonu profesjonalnej marki makijażowej M∙A∙C Cosmetics, który znajduje się na 1. piętrze Alfa Centrum. Motywem przewodnim wydarzenia było Art of the Lip, czyli sztuka pielęgnacji i makijażu ust, a gośćmi specjalnymi - Miss Polonia 2010 Rozalia Mancewicz wraz z siostrami Laurą i Natalią oraz jedna z popularniejszych polskich wizażystek Marta Gąska.
Na przybyłych czekały atrakcje, m.in. pokaz malowania ust - od klasycznej czerwieni, przez ciemny mat z błyszczącym akcentem na środku, po ciepłe brązy w wersji matowo-lustrzanej - oraz pokaz pełnego makijażu.
- Klientki kochają naszą markę m.in. za pomadki oraz bardzo szeroką gamę kolorystyczną podkładów, dzięki czemu każda znajdzie tu coś dla siebie - mówiła Klaudia Orłowska, makijażystka marki.
M∙A∙C Cosmetics kieruje się mottem Każda rasa, każdy wiek, każda płeć, dlatego stawia na szeroki wybór produktów dopasowanych do potrzeb różnych kobiet. To marka stworzona w 1984 r. w Toronto przez dwóch mężczyzn związanych ze światem mody. Obecnie jest częścią koncernu Estée Lauder i posiada sklepy w 106 krajach na całym świecie, gdzie zatrudnia 20 tys. artystów.
- W Polsce jesteśmy od 2007 r. i mamy 24 punkty sprzedaży plus sklep online - dodaje Klaudia Orłowska.
Jak przedstawiała Lidia Peterczuk, również makijażystka marki, M∙A∙C Cosmetics współtworzy trendy, jest obecny na pokazach i najważniejszych tygodniach mody, współpracuje z gwiazdami, stworzył m.in. look czarownicy z filmu Magnificent, w którą to postać wcieliła się Angelina Jolie.
- Mamy teraz cztery główne kierunki makijażu. Są to rozświetlona naturalna skóra, naturalne usta, kolor na oko i mokre wykończenia - wymieniała Lidia Peterczuk.
Oprócz produktów dostępnych w regularnej sprzedaży, w salonach są również kolekcje limitowane, inspirowane popkulturą, np. Hello Kitty.
- Jest także dostępna świetna pielęgnacja, o czym nie wszyscy wiedzą. Polecam i kosmetyki pielęgnacyjne, i kolorowe każdej kobiecie, są one bardzo dobrej jakości - mówi Marta Gąska, która na co dzień pracuje wyłączenie na produktach firmy M∙A∙C Cosmetics.
Atrakcje dla klientów
Białostocki salon liczy 55 m2 i znajdują się w nim również 3 stacje makijażowe. Można zatem umówić się na makijaż lub warsztaty.
Jeszcze do końca tygodnia artyści marki będą prezentowali najnowsze trendy makijażowe na trwający sezon wiosna/lato. Dodatkowo każdy, kto w tym czasie kupi 2 dowolne produkty firmy, otrzyma wybraną pomadkę w prezencie.
Warto także wiedzieć, że przez cały czas we wszystkich salonach prowadzona jest akcja BACK 2 MAC, w ramach której można przynieść 6 pustych opakowań po produktach firmy i wymienić je na dowolną pomadkę, z wyłączeniem serii Viva Glam, ze sprzedaży której dochód przeznaczony jest na osoby chore na AIDS i zarażone wirusem HIV. Dotychczas przekazano 440 mln dolarów, w tym ponad 100 tys. z Polski.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
ewa.r@bialystokonline.pl