Wielki finał loterii sklepów Chorten. 22-latek wygrał mercedesa
Do końca roku trwała Urodzinowa Loteria sklepów Chorten zorganizowana z okazji 15-tych urodzin sieci. Z tej okazji przygotowano konkurs z nagrodami o wartości 330 tys. zł. Najwięcej emocjo budził jednak czerwony mercedes AMG CLA 35, który był do zdobycia.
Grupa Chorten
Już wiadomo, do kogo trafiła główna nagroda w konkursie organizowanym przez sklepy Chorten. Mieli na nią szansę klienci, którzy do końca roku zakupy za minimum 50 złotych, kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w akcji i zgłosili się do gry przez stronę lotriachorten.pl. Do zdobycia były nagrody o wartości 330 tys. zł, jednak to luksusowy samochód budził największe zainteresowanie uczestników zabawy.
Szczęśliwcem, do którego trafiło auto, okazał się Jakub Gądek, 22-latek z Brzezia. Zakupy zrobił w listopadzie minionego roku. We wtorek 12 lutego w centrali Grupy Chorten na Podlasiu odbierał kluczyki do wymarzonego mercedesa. To właśnie tu odbył się finał loterii.
- Mocno wierzyłem w swoją wygraną, zakupy zrobiłem aż 36 razy. Sklep Chorten zresztą widzę z mojego domu i jestem tam niemal codziennie. Na paragonie miałem jeszcze produkty na śniadanie, drożdżówkę, jedzenie dla mojego psa i kotka. Jestem bardzo szczęśliwy, choć jeszcze nie do końca wierzę – mówił Jakub Gądek, odbierając kluczyki przekazywane przez Sylwię Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
W wydarzeniu uczestniczył też Wojciecha Jach, współwłaściciel jednego ze sklepów Chorten Emo Market, gdzie zwycięzca zrobił zakupy, dzięki którym stał się posiadaczem nowego auta. - Cieszymy się, że to właśnie w naszym sklepie została wygrana taka wartościowa nagroda w urodzinowej loterii, w Brzeziu na pewno wszyscy dowiedzą się, że jesteśmy szczęśliwym sklepem – powiedział.
Organizatorzy akcji są bardzo zadowoleni z odzewu i reakcji klientów, którzy chętnie brali w niej udział.
- Walczymy o atencję młodych konsumentów i ubiegłoroczna loteria urodzinowa mocno oparta o kampanię w social mediach pokazała, że warto inwestować w ten kanał komunikacji - zaznacza Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Grupa Chorten w całym kraju łączy już prawie 2700 sklepów polskich detalistów. W samym województwie podlaskim jest już ponad 300 sklepów.
JK
24@bialystokonline.pl