Praca

Wróć

Wielka rekrutacja w białostockim MOPR. Są miejsca pracy dla 37 osób

2016-10-11 16:05:02
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku chce zatrudnić aż 37 osób. Będą one zajmowały się m.in. obsługą programu Rodzina 500 plus oraz działaniami wobec dłużników.
Dorota Mariańska
Aż 37 osób chce przyjąć Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku. 26 z nich będzie zatrudnionych na stanowisku podinspektora, a 11 na stanowisku inspektora.

Wszyscy, którzy chcą pracować w charakterze podinspektora, powinni mieć wyższe wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Wymagana jest także znajomość zagadnień z zakresu świadczeń rodzinnych oraz związanych z podejmowaniem działań wobec dłużników alimentacyjnych. Należy też wykazać się umiejętnością redagowania decyzji i pism. Do obowiązków zatrudnionych osoby należało będzie m.in. przyjmowanie wniosków i udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych i wychowawczych.

Natomiast wszyscy zainteresowani stanowiskami inspektorskimi muszą, poza wyższym wykształceniem, mieć dwa lata stażu pracy (w tym doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w wymiarze co najmniej roku). Kandydaci powinni również znać zagadnienia związane z prowadzeniem postępowania egzekucyjnego w administracji, obsługą komputera i innych urządzeń biurowych. Nowi inspektorzy będą mieli takie zadania jak m.in.: prowadzenie postępowań w sprawie umarzania, odraczania, rozkładnia na raty nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, wychowawczych i z funduszu alimentacyjnego.

Szczegóły dotyczące ofert pracy można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Dorota Mariańska
dorota.marianska@bialystokonline.pl