Biznes

Wróć

W Białymstoku będą szkolić z marketingu i nowych mediów

2014-06-24 00:00:00
27 i 28 czerwca w Białymstoku odbędzie się konferencja E-commerce Workshop #1 Białystok 2014, której tematem będzie komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów. Na wydarzenie wstęp wolny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja.
sxc.hu
Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji dotyczących m.in. budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line czy trendów w technologiach mobilnych.

W ramach pierwszego dnia wydarzenia zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu Brief for Poland.
- W trakcie debaty podjęty zostanie temat współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.

Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.

Więcej szczegółów: E-Commerce Workshop #1 Białystok 2014
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl