Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji dotyczących m.in. budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line czy trendów w technologiach mobilnych.
W ramach pierwszego dnia wydarzenia zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu Brief for Poland.
- W trakcie debaty podjęty zostanie temat współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.
Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.
Więcej szczegółów:
E-Commerce Workshop #1 Białystok 2014