Volvo: Nie eksperymentuj z serwisem
Prognozy pogody są coraz bardziej optymistyczne, a już przed nami weekend majowy. Dlatego pamiętajmy, że po sezonie zimowym, przed każdą dłuższą podróżą, warto sprawdzić stan techniczny naszego samochodu.
I tu zaczyna się cały dylemat. Na czym polega właściwe sprawdzenie samochodu? I czy eksperymentowanie z przypadkowymi warsztatami naprawdę się opłaca? Przy naprawdę poważnym zaawansowaniu technicznym współczesnych samochodów, oddanie go w ręce fachowca - nawet zdolnego i rzetelnego - pozbawionego niezbędnego wyposażenia i wiedzy jest zwyczajnie ryzykowne. Ale to tylko teoria, a jak jest w życiu?
Nie przewidziany problem i oczywiste rozwiązanie
Oczywiście regularny serwis auta pozwala uniknąć większości niespodzianek. Ale są sytuacje wyjątkowe. Jak ta: - Podczas jednej z wizyt w przypadkowym serwisie, zamontowano mi powiedzmy dość niestandardowy filtr paliwa – opowiada Adam, który od 2008 roku jeździ Volvo S60 z silnikiem D5. - Ale problem z uciekającym paliwem się pogłębiał i dlatego postanowiłem skorzystać z autoryzowanego serwisu w Białymstoku. Okazało się, że w poprzedniej stacji nieprawidłowo zamontowano mi pompę paliwa i użyto nieprawidłowych uszczelek do pompy. Stąd zamiast zlikwidować problem, przypadkowy warsztat tylko go pogłębił – dodaje Tomasz.
Tymczasem w autoryzowanym punkcie specjaliści mający dostęp do najnowszych danych byli w stanie o wiele sprawniej przeprowadzić cała diagnostykę awarii. - Jeszcze tego samego dnia zostały wytypowane prawidłowe części - dodaje Adam. Co ważniejsze, jak często w takich sytuacjach, Adam zgłosił się do ASO Volvo w ostatniej chwili – Ponieważ moje auto musiało zostać w serwisie, zaproponowano mi samochód zastępczy, który mogłem wykorzystać podczas służbowego wyjazdu zaplanowanego na następny dzień. Dodatkowo na wymienione w aucie części dostałem gwarancję – podsumowuje Adam.
Wiedza i oryginalne części w standardzie
Gwarancja na oryginalne części, park aut zastępczych - to tylko niektóre z zalet autoryzowanego serwisu. Mechanicy w Volvo są wyszkoleni zgodnie z najwyższymi standardami Volvo Competence Programme i wyposażeni w najnowsze narzędzia specjalistyczne.- Jako autoryzowana stacja mamy dostęp do najnowszego oprogramowania, niedostępnego w innych warsztatach, jak również dostęp do ogólnoświatowej bazy danych z informacjami technicznymi – wyjaśnia kierownik obsługi posprzedażnej Nord Auto Tomasz Kuberski - Dzięki temu możemy zareagować szybciej i sprawniej w porównaniu do zwykłych warsztatów samochodowych – dodaje doradca serwisowy Piotr Ostrowski.
Oprócz standardowego sprawdzenia auta podczas wizyty w Autoryzowany Serwisie Volvo, każdy klient otrzymuje także darmową aktualizację najważniejszych sterowników, co daje gwarancję, że praca elektroniki jest zawsze na najwyższym poziomie.
Ale to nie wszystko – Wysoki poziom obsługi to najistotniejszy obszar naszej współpracy z marką Volvo. – podkreśla Tomasz Kuberski. Dlatego inwestujemy w szkolenia naszych pracowników, stale powiększamy bazę aut zastępczych, a także planujemy wprowadzić kilka dodatkowych usług, np. przechowalnie opon i kół – dzięki, które klienci nie będą się martwić o sposób i miejsce przechowywania – podsumowuje.
Więcej szczegółów na stronie nordauto.com.pl.
[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]