Lada moment wszyscy zainteresowani będą mogli uczestniczyć w VII Forum Rynku Pracy. Głównym i najważniejszym celem tego przedsięwzięcia jest umożliwienie spotkania w jednym czasie i miejscu jak największej liczby pracodawców z różnych branż z osobami poszukującymi pracy. Stwarza to m.in. okazję do omówienia oraz zweryfikowania wymagań i wzajemnych oczekiwań, zapoznania się osób bezrobotnych z ofertami pracy, jak również odbycia bezpośrednich rozmów z przedstawicielami firm.
W tym roku będzie około 100 wystawców. To pracodawcy, agencje zatrudnienia, instytucje szkoleniowe, służby mundurowe. Natomiast obecność przedstawicieli instytucji szkoleniowych pozwoli uzyskać aktualne informacje dotyczące możliwości zdobycia nowych uprawnień, umiejętności zawodowych lub przekwalifikowania zawodowego.
Na Forum zaprezentowana zostanie także oferta Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku, skierowana zarówno do osób poszukujących pracy, jak i pracodawców. Będzie można otrzymać kompleksowe informacje dotyczące usług świadczonych przez urząd.
Ponadto uzupełnieniem oferty Forum są tradycyjnie tematyczne warsztaty prowadzone przez doradców zawodowych. Tym razem ich temat to: Dlaczego/Czy warto się postarać pisząc dokumenty aplikacyjne?. Dodatkowo zajęcia dla osób zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej będzie prowadził pracownik z Działu Instrumentów Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.
VII Forum Rynku Pracy odbędzie się w środę (29.03) w hali sportowej UwB przy ul. Świerkowej 20A w godz. 10.00-14.00.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku.
Patronujemy wydarzeniu
Zobacz też:
VII Forum Rynku Pracy