Białostocki magistrat będzie teraz czynny w poniedziałki w godz. 8.00–17.00, a od wtorku do piątku w godz. 7.30–15.30.
Do tej pory urzędnicy przyjmowali petentów od godz. 7.30 do 15.30, a jedynie we wtorki pracowali w godz. 8.00-16.00.
- Wprowadzając wydłużony czas pracy w poniedziałek, chcemy sprawdzić potrzeby białostoczan. Jeśli analiza pokaże, że nowe godziny odpowiadają mieszkańcom, to wydłużymy czas pracy Urzędu także w inne dni - tłumaczy Urszula Mirończuk, rzeczniczka prasowa białostockiego magistratu.
Jak poinformowała Mirończuk, od zbliżających się Dni Miasta planowane jest także wprowadzenie, co kwartał, otwartych sobót w Urzędzie Miejskim. Podczas takiej soboty mieszkańcy będą mogli załatwić wszystkie niezbędne sprawy, na takich samych zasadach jak w ciągu tygodnia.
W lutym opublikowano ranking zadowolenia mieszkańców z pracy urzędów miejskich we wszystkich największych polskich miastach. Białystok zajął w nim 17. - przedostatnie - miejsce. W ankietach białostoczanie bardzo słabo ocenili m.in. godziny pracy naszego urzędu.
O rankingu:
Ogólnopolski ranking urzędów miejskich. Białystok na szarym końcu