Nauka

Wróć

UMB chce pozyskać studentów z Azji. Teraz przyszedł czas na Indie

2021-01-08 12:28:03
Rynek indyjski jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków edukacyjnych, dlatego UMB chce pozyskać stamtąd studentów na studia anglojęzyczne.
Pixabay
Promocja UBM w Indiach

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (UMB) stawia na studentów zagranicznych. Właśnie rozpoczął realizację kolejnej kampanii promocyjnej w Indiach. Chce zareklamować się wśród potencjalnych kandydatów na studia anglojęzyczne na kierunku lekarskim prowadzone na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. Kampania prowadzona jest na portalu społecznościowym Facebook.

Aktualnie na UMB studiuje ok. 5,3 tys. osób, z czego 400 - w języku angielskim. Jak podaje uczelnia, studenci zagraniczni pochodzą m.in. z: Norwegii, Szwecji, USA, Kanady, Niemiec, Hiszpanii czy Arabii Saudyjskiej. Natomiast z Indii obecnie na UMB studiuje 14 studentów.

Dofinansowanie

Kampanie promocyjne są jednym z elementów realizacji strategii umiędzynarodowienia UMB, który został wdrożony przez Dział Współpracy Międzynarodowej pod nadzorem prof. dr hab. Tomasza Hryszko – pełnomocnika rektora ds. współpracy międzynarodowej.

Kampania została sfinansowana w ramach programu Promocja Zagraniczna Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Wartość całego projektu wynosi 100 tys. zł.
Malwina Witkowska
malwina.witkowska@bialystokonline.pl