Superbrand Polska dla marki Łaciate
Po raz kolejny marka Łaciate otrzymała tytuł Superbrands - czyli znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Nagroda Superbrand jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki.
sxc.hu
Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, już po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Tytuł Superbrands przyznawany jest głosami niezależnej Rady Marek niewielkiej liczbie marek - poniżej 5 procent ogółu ocenianych przez radę.
Po raz kolejny w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim ryku znalazła się marka Łaciate. Tytuł Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji na rynku oraz prestiż - uwieńczenie długotrwałej pracy nad marką.
- Łaciate to nasza sztandarowa marka - mówi Edmund Borawski, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. - Od momentu jej powstania, to jest od 14 lat, dbamy o jej wizerunek i starania te uwieńczone zostały m.in. tytułem Superbrands - kontynuuje. - Jest to potwierdzeniem, iż nasze starania i praca na rzecz marki idą w dobrym kierunku, tym bardziej że Łaciate jest obecnie najpopularniejszą marką mleka w Polsce - podkreśla Borawski.
andy