Sukces Melodiki na prestiżowych targach w Monachium. Białostocka firma ma powód do dumy!
W ubiegłym miesiącu białostocka firma Melodika z sukcesem zaznaczyła
swoją obecność na prestiżowych targach High End Munich 2024. Jest to największe wydarzeń w branży audio hi-fi, które co roku odbywa się w Monachium, przyciągając ekspertów oraz entuzjastów audio z całego świata.
Materiał prasowe
Białostocka Melodika z dużym sukcesem po największych targach audio na świecie
Melodika zaprezentowała m.in. najnowszą linię kabli głośnikowych i interkonektów Sky Blue. Nowoczesne rozwiązania oraz precyzyjne wykonanie produktów spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Białostocki producent słynie w branży z zdroworozsądkowego podejścia, w którym priorytetem są jakość produktu i świetne brzmienie, a celem– dać melomanom jak najwięcej dobrego dźwięku za jak najmniejsze pieniądze.
- Jesteśmy niezmiernie dumni, że mogliśmy reprezentować Białystok na tak prestiżowych w świecie targach audio jak High End Munich. Była to doskonała okazja by móc udowodnić, że w Europie da się produkować wysokiej jakości produkty o bardzo dobrym współczynniku cena/jakość - mówi Rafał Koc, dyrektor generalny Melodiki. I dodaje, że targi były dobrą okazją do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów z innymi liderami branży audio.
- Frekwencja na naszym stanowisku, jak i autentyczne zainteresowanie naszymi produktami było imponujące - podkreśla Rafał Koc.
Z pasji do dobrego dźwięku
Melodika powstała w 2010 roku z pasji do dobrego dźwięku. W produktach marki od początku stosowana jest miedź wydobywana w Polsce. Na początku asortyment marki Melodika obejmował przede wszystkim kable głośnikowe, jednak z biegiem czasu oferta kablowa mocno się poszerzyła, jak również do portfolio dołączyły głośniki instalacyjne oraz kolumny głośnikowe.
- Chcemy coraz bardziej wychodzić na świat, gdzie dostrzegamy duże zainteresowanie naszymi produktami, dlatego jesteśmy obecni na największych targach. Chcemy również pokazać, że optymalizując produkcję, można w Polsce wytwarzać produkty o bardzo dobrej jakości, które są jednocześnie konkurencyjne cenowo, podczas gdy nasza konkurencja już dawno przeniosła produkcję do Chin - mówi dyrektor generalny Rafał Koc.
Melodika: jakość, trwałość i wygoda montażu
W ciągu zaledwie siedmiu lat białostocka marka stała się największym polskim producentem kabli hi-fi, z siatką około 120 dealerów w Polsce i 15 dystrybutorów na świecie. Jakość niewspółmiernie wysoka w stosunku do ceny, trwałość, wygoda montażu i szeroko rozbudowana sieć dystrybucji sprawiły, że produkty Melodika są dostępne i doceniane w Polsce oraz za granicą.
Filozofia projektowania i produkcji produktów Melodika zawsze opiera się na skutecznych rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce. Jak podkreśla Rafał Koc: żadnego audiovoodoo, tylko produkty, które sami chcielibyśmy kupić.
Redakcja