Uczestnicy styczniowego TechKlubu będą mieli okazję nauczyć się, jak prowadzić fanpage na Facebooku. Mowa będzie m.in. o tym, od czego zacząć jego prowadzenie, jak wybrać grupę docelową i komunikować się w taki sposób, aby było to interesujące dla odbiorców. Pojawią się też ciekawe informacje dla bardziej zaawansowanych użytkowników mediów społecznościowych.
Prelegentką będzie Patrycja Kopczyńska - marketingowiec z doświadczeniem w tworzeniu treści i ich dystrybucji do zdefiniowanych grup odbiorców. Z sukcesem tworzyła teksty pomagające w kreowaniu wizerunku i promocji usług. Zajmuje się prowadzeniem profili Facebook, Google+, LinkedIn, GoldenLine oraz Twitter. Analizuje ona także skuteczność kampanii marketingowych (Google Analytics) oraz tworzy i zajmuje się dystrybucją reklam (Facebook, Google Adwords). Prowadzi również działania z zakresu marketingu szeptanego i wirusowego.
Spotkanie odbędzie się we wtorek (11.01) o godz. 18.00 w Hacklag przy ul. Sienkiewicza 1/1 lok. 200. Wstęp jest wolny.
Zobacz też:
Facebook bez tajemnic. Niezbędnik dla Twojej organizacji