Student WSFiZ potrafi. Ruszyła wyjątkowa kampania promocyjna
Student nie tylko umie, ale właśnie potrafi – mówi Kateryna Bodashkina, studentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Żacy tej uczelni biorą właśnie udział w przygotowywaniu kampanii promocyjnej, która zachęca młodych ludzi do przekraczania progów WSFiZ.
WSFiZ
A wszystko zaczęło się od tego, że studenci zgłosili się do działu marketingu i rekrutacji z zaoferowaniem swojej pomocy przy promocji – co oczywiście spotkało się z pozytywnym odzewem.
Zgłosiło się dziewięć osób, ruszyły prace. Na samym początku zaprojektowano plan działań marketingowych, wyznaczając poszczególne etapy.
– Każde nasze spotkanie zaczyna się od wystąpienia praktyka, potem przechodzimy do burzy mózgów i zapisywania własnych pomysłów. Nic nie zastąpi tej satysfakcji, jaką czuje się, gdy cele są precyzyjnie wyznaczone, a zadania szczegółowo zaplanowane i można niebawem zobaczyć efekty własnej pracy – mówi Iwona Roszkowska, studentka II roku studiów II stopnia na kierunku: Gospodarka przestrzenna.
Nic więc dziwnego, że gdy studenci zostali poinformowani, że w Białymstoku stoi już pierwszy billboard z banerem ich autorstwa, czym prędzej chcieli go obejrzeć.
– Na billboardzie nie może być zbyt wielu informacji. Przekaz musi być prosty i wyrazisty. Promujemy naszą uczelnię hasłem: Praktycznie WSFiZ, ponieważ nauka nie opiera się tylko i wyłącznie na zdobywaniu wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim na praktyce – przekonuje Iwona Roszkowska.
Fotografia jest na pewno lepsza niż grafika, bo przez to, że jest żywa wywołuje więcej emocji i lepiej zapada w pamięć. O wszystkich tych zasadach studenci dowiedzieli się podczas spotkań ze specjalistami od reklamy. – Takie spotkania to dodatkowy walor uczestnictwa w całym przedsięwzięciu – podkreśla Iwona Roszkowska.
Kampania jest kompleksowo zaprojektowana. Najbliższe wyzwanie to nagranie spotu telewizyjnego.
– Poznaliśmy też m.in. ceny reklam dla poszczególnych nośników – twierdzi Kateryna Bodashkina, jedna z uczestniczek projektu.
Choć najważniejszy cel kampanii promocyjnej to zdobycie nowych studentów (rekrutacja ruszyła 3 czerwca i potrwa do końca września), reklama ma też charakter wizerunkowy.
– Nawet ktoś, kto jest już absolwentem i zobaczy billboard z twarzami swoich młodszych kolegów, będzie się czuł dumnie, że tu studiował – podkreśla Kateryna Bodashkina.
Na banerach internetowych są też prezentowane informacje o nowościach w ofercie WSFiZ. A są to: język rosyjski stosowany (w biznesie) i ekonomia. Już w najbliższym roku akademickim dołączą do pięciu dotychczasowych (zarządzania, finansów i rachunkowości, informatyki i ekonometrii, gospodarki przestrzennej oraz filologii angielskiej).
- Największą nagrodą aktywnego udziału w grupie projektowej są praktyczne umiejętności – mówi Iwona Roszkowska.
[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]