Setki pomysłów na weekend. Podsumowanie kampanii Piękny Wschód
Przez ponad dwa lata bóbr, łoś, sowa i inne zwierzęta zachęcały do odwiedzenia Polski Wschodniej. Można było spotkać je w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w Internecie. Polska Organizacja Turystyczna podsumowała kampanię Piękny Wschód.
A.D.
Setki pomysłów na weekend, Odkryj jak to blisko, 1 363 pomysły na wakacje - takie hasła towarzyszyły kampanii Piękny Wschód. Była skierowana do mieszkańców Polski, Ukrainy i Niemiec, głównie w wieku 25-59 lat. Adresatami byli także poszukiwacze inności, turyści aktywni i rodzinni.
W ramach kampanii powstał specjalny portal internetowy Piękny Wschód. Piękny Wschód promowano w jednym z seriali, a także w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w sieci.
Jak wynika z badań, reklama radiowa i telewizyjna, dotarła do 17 mln odbiorców. Z Pięknym Wschodem w prasie zetknęło się 15 mln osób.
Kampania i jej strategia, przy której pracowały Regionalne Organizacje Turystyczne i instytucje ogólnopolskie, została dofinansowana z Programu Rozwój Polski Wschodniej.
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl