Sempai z nominacją w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska awards
Agencja marketingowa Sempai z Białegostoku została nominowana do e-Commerce Polska awards za opracowanie innowacyjnego oprogramowania dla reklam w internecie. O miano najlepszego narzędzia dla e-commerce Sempai Merchant 360 walczy z Allegro Pay, Blikiem, Ergonode PIM oraz inPost Mobile.
Czym jest e-Commerce Polska awards?
To najważniejszy konkurs dla branży e-commerce w Polsce. Do finału jubileuszowej, dziesiątej edycji wydarzenia trafiły najbardziej innowacyjne marki lub rozwiązania w obszarze e-handlu, które wyróżniają się wizją, nowatorskim myśleniem oraz najwyższą jakością dostarczanych usług w e-biznesie.
Jak o samej nominacji wypowiada się pracownik CEO Sempai – Sebastian Suma:
- Dostaliśmy nominację w kategorii Best tool for e-commerce za Sempai Merchant 360. Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Po raz pierwszy zostaliśmy bowiem dostrzeżeni przez kapitułę e-Commerce Polska Awards, w której skład wchodzą autorytety polskiego e-biznesu. Jestem dumny z całego zespołu składającego się ze specjalistów SEM oraz IT, który stworzył ten funkcjonalny ekosystem dla reklam.
Narzędzie stworzone przez zespół kierowany przez Sebastiana Sumę jest laureatem wielu prestiżowych nagród. Tylko w 2022 roku Sempai Merchant 360 został doceniony podczas dwóch ważnych międzynarodowych konkursów branżowych, zdobywając 1. miejsca w: European Search Awards (w kategorii Best Software Innovation) oraz Performance Marketing Diamonds CEE (w kategorii Performance Technology of the Year).
Czym jest Sempai Merchant 360?
- Sempai Merchant 360 to nasza autorska platforma, która wspiera optymalizację kampanii produktowych w Internecie. Jej siłą jest połączenie automatyzacji z ludzką inteligencją. Stworzone przez nas narzędzie wspiera obecnie kampanie sprzedażowe dla ponad 260 e-sklepów, osiągając co miesiąc ponad 30 mln zł dodatkowego przychodu naszym klientom – dodaje Sebastian Suma.
Liderzy, którzy zaufali Sempai Merchant 360, są między innymi sklepy internetowe: Wojas, DeeZee, tantis.pl, sfmeble.pl czy Cocolita. Klienci doceniają narzędzie za jego skuteczność w docieraniu do klientów oraz optymalizację kosztów reklam w Internecie.
Czy Sempai stanie na podium dowiemy się już 22 września podczas Gali Dekady organizowanej w Warszawie przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Hubert Jankowski
24@bialystokonline.pl