- Wszyscy obserwujemy jak nasze miasto pięknieje, jak się rozwija. Chcemy naszym szczęściem podzielić się z innymi, pokazać mieszkańcom polskich miast, że jesteśmy dumni z Białegostoku. Nowa linia kreacyjna będzie spełniać te warunki - powiedział przedstawiając kampanię, Tadeusz Truskolaski.
Anioł budzący się z promieniami wschodzącego słońca to główny motyw spotu telewizyjnego, w radiu Białystok będzie zachwalany formą luźnego wywiadu, reklamy pojawią się również w ogólnopolskiej prasie i na billboardach. Twarzami promocji są cztery młode osoby wyłonione w castingu, a wiodącym hasłem - wschodzący Białystok.
Białystok będzie promowany także spektaklem Metropolish. W jego realizacji wzięli udział najlepsi polscy tancerze z Fair Play Crew, wykorzystano 350 strojów i multimedialną scenografię. To przygotowane z rozmachem show zawita do 10 polskich miast. Jego reżyser, Jarosław Staniek, zapowiedział, że będzie to wydarzenie na światowym poziomie, jakiego w Polsce nie było.
Kampania zewnętrzna kosztuje 1,8 mln zł (w większości sfinansowana z funduszy UE). Jej celem, oprócz zachęcenia turystów do odwiedzenia naszego miasta, ma być pokazanie Białegostoku łamiącego stereotyp Polski B.
Reklamy telewizyjną i radiową możesz zobaczyć i posłuchać
tutaj.
E.S.