Ruszył konkurs na dyrektora Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
Do 12 marca kandydaci na stanowisko dyrektora białostockiego Centrum Edukacji Nauczycieli mogą składać swoje oferty. Informujemy, co powinno się w nich znaleźć.
Google Maps
W jaki sposób można zgłosić swoją kandydaturę?
Zarząd Województwa Podlaskiego ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Edukacji Nauczycieli mieszczącego się przy ul. Złotej 4 w Białymstoku. Oferty należy składać do Departament Edukacji, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego.
Ofertę należy złożyć do dnia 12 marca - decyduje data wpływu do urzędu. Po tym terminie dokumenty nie będą rozpatrywane. Trzeba mieć świadomość, że nie dopuszcza się zgłoszenia ich w postaci elektronicznej.
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Zarząd Województwa Podlaskiego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Jakie dokumenty trzeba złożyć?
Oferta kandydata powinna zawierać między innymi koncepcję funkcjonowania i rozwoju Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku oraz życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej.
Dodatkowo jest konieczne jeszcze złożenie dokumentów, m.in. potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy i wykształcenia, kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, a także oświadczeń, m.in., że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
Do konkursu mogą przystąpić cudzoziemcy. W tym przypadku muszą oni złożyć między innymi kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego, dyplomu ukończenia studiów na kierunku filologia polska lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
ewa.r@bialystokonline.pl