Białostockie Czwartki Social Media to wydarzenia kierowane do osób otwartych na nowe technologie. Najbliższe, już 11 maja, będzie wyjątkowe - zagoszczą na nim Geek Girls Carrots Białystok.
Osoby, które o godz. 19.00 odwiedzą Famę, będą mieć okazję do wysłuchania kilku prelekcji. Kobiety działające w branży social media podzielą się z zainteresowanymi swoimi doświadczeniami.
Agnieszka Żdanuk to absolwentka SGH, zwyciężczyni Google Online Marketing Challenge, Performance Marketing Specialist. Jest związana z ZenithOptimedia. Będzie mówiła o social mediach w branży gier.
Multiscreening to korzystanie z wielu ekranów jednocześnie, bardzo popularne wśród internautów. Temat ten przybliży zgromadzonym Ilo Skarbowska, absolwentka grafiki komputerowej na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. To także UX/UI Designer w agencji OS3 i prezes Geek Girls Carrots.
Kasia Sadowska, marketing manager w Royal Hotel&Spa Białystok od 2008 r. związana jest z promocją turystyczną woj. podlaskiego. Wygłosi prelekcję pt. Hotel - jedno miejsce, szereg produktów skierowanych do różnych grup docelowych. Marketing HoReCa.
Interesującym tematem są z pewnością klienci i trendy w dobie social media. Poruszy go Dominika Gankowska, dyrektor sprzedaży w Neoclick, od 7 lat związana z branżą eCommerce i trade marketingiem.
Po wystąpieniach zaplanowano networking. Będzie to okazja do wymiany informacji i nawiązaniu ciekawych kontaktów.
Wstęp jest wolny.
BiałystokOnline patronuje tej imprezie.
Sprawdź:
31. GGC Białystok i 38. Białostocki Czwartek SM