Przedsiębiorcy sprawnie obsługiwani przez białostocki magistrat
Przedsiębiorcy są zadowoleni z obsługi w białostockim magistracie. Departament Obsługi Mieszkańców otrzymał nagrodę Izby Przemysłowo-Handlowej.
ESD
- Jeśli przedsiębiorcy rozmawiają o urzędach, to zwykle mówią o nich źle: że urzędnicy wymagają zaświadczeń, że przeganiają z okienka do okienka, a tu się okazuje, ze jest inaczej - cieszy się włodarz Białegostoku, Tadeusz Truskolaski.
Truskolaski zaprezentował wyróżnienie, jakie wczoraj otrzymał jego urząd. Nagroda przedsiębiorców skupionych w Izbie przemysłowo-Handlowej została przyznana za pracę sprzyjającą rozwojowi podlaskiej przedsiębiorczości.
Wyróżnienie trafił do Departamentu Obsługi Mieszkańców, który zajmuje się m.in. sprawami przedsiębiorców. W znacznym stopniu może zawdzięczać je przeprowadzce do nowej siedziby - przebudowanego budynku przy ul. Branickiego 3/5. W tym miejscu obsługa petentów odbywa się sprawnie i w dużo bardziej komfortowych warunkach, nie tylko dzięki nowoczesnym pomieszczeniom, ale przede wszystkim za sprawą nowych standardów obsługi.
Od tego roku przy wszystkich referatach zajmujących się obsługą interesantów dział sala obsługi. Petenci mogą zarejestrować się w kolejce przez internet oraz otrzymać smsem powiadomienie, że ich sprawy są załatwione. Ponadto wprowadzono system numerkowy, dzięki czemu interesant nie musi już stać w kolejce, oczekując na obsługę.
Wyróżnienie dla Departamentu Obsługi Mieszkańców to nie jedyne, jakie Białystok otrzymał w ostatnich dniach od przedsiębiorców. Izba Przemysłowo-Handlowa doceniła działania trójmiasta Białystok, Łomża, Suwałki.
- To efekt naszych co dwu- trzymiesięcznych spotkań - powiedział prezydent Białegostoku.
Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl