Promuj z pomysłem. Białystok wygrał w konkursie
Kampania zmieniającej się komunikacji miejskiej, którą realizował Białystok zajęła pierwsze miejsce w konkursie Promuj z pomysłem dla beneficjentów Programu Rozwoju Polski Wschodniej.
BKM
Jury najwyżej oceniło kampanię, którą Białystok prowadził w ramach projektu Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku - etap II. Projekt obejmuje rozbudowę dróg, budowę skrzyżowań i punktów przesiadkowych, wprowadzenie elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach i wdrożenie Elektronicznej Karty Miejskiej, a także modernizację taboru.
Drugie miejsce w konkursie zajął Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, trzeci na podium znalazł się Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach.
Na zwycięzców czekają nagrody. Publikacja materiałów opisujących beneficjenta i realizowany przez niego projekt zostanie zaprezentowany w specjalnym dodatku do ogólnopolskiego dziennika, którego wydanie zostało zaplanowane na październik 2011 r. oraz w przygotowywanej właśnie publikacji Promuj z pomysłem. Podręcznik dobrych praktyk. Osoby, odpowiedzialne za zwycięskie działania promocyjne otrzymają też vouchery na specjalistyczne szkolenia.
Konferencja podsumowująca konkurs i wręczenie nagród zaplanowano na 18 października 2011 r. w warszawskim Hotelu Gromada.
andy