Promocja Podlaskiego wśród Podlasian. Rusza kampania
Już w sobotę (7.08) po południu w Augustowie odbędzie się impreza inaugurująca wewnętrzną kampanię promocyjną naszego województwa. Sama kampania potrwa do końca sierpnia.
Urząd Marszałkowski
W trakcie sobotniej inauguracji zostanie zaprezentowany zabytkowy dyliżans, który posłuży do akcji Podlaska Poczta Polowa, będzie otwarta strona internetowa kampanii oraz wypuści się 5 tys. kolorowych baloników. Wystąpią Kalinka, Klekociaki, Czeremszyna oraz Karimski Club - międzynarodowa grupa czerpiąca z wielu kultur i gatunków muzycznych. Przewidziano również konkursy, gry i zabawy dla dzieci z licznymi nagrodami.
Kampania promocyjna Podlaskiego, ma wykreować wizerunek naszego regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi, doskonałego do życia. Jej motywem przewodnim będzie szeroko pojmowana różnorodność, postrzegana poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów.
Hasło przewodnie kampanii, Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać... opracował prof. Leon Tarasewicz. Użyczył on także głosu do telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych w mediach regionalnych.
Działania z zakresu marketingu bezpośredniego to, oprócz inauguracji, impreza w Białymstoku finalizująca kampanię oraz akcja road show - Podlaska Poczta Polowa. W jej trakcie z dyliżansu, który zawita do największych miejscowości regionu będzie można wysłać kartkę z pozdrowieniami z Podlaskiego.
E.S.