Praca w urzędzie miejskim, urzędzie wojewódzkim i w ZUS. Na zgłoszenia został tydzień
Niektóre białostockie urzędy mają luki kadrowe. Chcą je uzupełnić jeszcze przed końcem roku. W związku z tym pracę oferuje Urząd Miejski w Białymstoku, Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku oraz białostocki oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dorota Mariańska
Departament Skarbu Urzędu Miejskiego w Białymstoku poszukuje podinspektora. Kandydat na to stanowisko powinien mieć wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub ekonomia, a także posiadać umiejętność obsługi programów komputerowych i zdolności analityczne. Mile widziana jest też komunikatywność. Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do sześciu miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 2200-2400 zł. Termin składania dokumentów mija 12 grudnia.
Pracowników przyjmą również dwa wydziały Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
Wydział Nieruchomości i Geodezji prowadzi nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru nad gospodarką nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa. Wymagane jest wykształcenie wyższe prawnicze oraz posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie rezultatów, umiejętność argumentowania, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, wykorzystywanie wiedzy merytorycznej i doskonalenie zawodowe, współpraca z innymi. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi ok. 2400 zł brutto. Dokumenty należy złożyć do 12 grudnia.
Zaś Wydział Nieruchomości i Geodezji dysponuje miejscami pracy dla dwóch osób, które będą chciały zostać inspektorami wojewódzkimi ds. ustalania odszkodowań i regulowania własności dróg publicznych. Oczekiwania pracodawcy to wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne oraz umiejętność obsługi komputera. Zarobki, na jakie można liczyć, to w tym przypadku ok. 2200 zł brutto. Aplikować trzeba do 12 grudnia.
Natomiast białostocki oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych prowadzi rekrutację na stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami. Ubiegać się o nie mogą osoby z wykształceniem średnim, minimum rocznym stażem pracy i minimum roczną pracą w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami. Mile widziane są uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń lub konstrukcyjno-budowlanej. Nabór zamknięty zostanie 16 grudnia.
Więcej informacji dotyczących ofert pracy oraz pozostałe ogłoszenia można znaleźć w Biuletynach Informacji Publicznej znajdujących się na stronach internetowych poszczególnych urzędów.
Dorota Mariańska
dorota.marianska@bialystokonline.pl