Białostockie Czwartki Social Media zaczęły rok 2020 pełną parą. Jak zwykle są bezpłatne i otwarte dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Jest też sporo okazji do networkingu. Na styczniowe wydarzenie przybyły prawdziwe tłumy. Dodatkowo wprowadzono nowość - po wystąpieniach wszystkich prelegentów odbył się panel dyskusyjny. Mimo później pory, w sali zostało wiele osób. Jak będzie tym razem?
Już 13 lutego o godz. 19.00 w Famie przy ul. Legionowej odbędzie się 63. Białostocki Czwartek Social Media. W programie zaplanowano trzy prelekcje.
Na początek wystąpi Artur Zdanowicz, który przedstawi temat:
Sprawdzone sposoby na pozyskiwanie klientów w sieci. Artur Zdanowicz jest współzałożycielem Agencji Reklamowej SilverFox.pl. Jego szczegółowym obszarem działań zawodowych jest kreatywna reklama i nieszablonowe działania marketingowe. Dodatkowo jest on wydawcą ogólnopolskiego katalogu dla branży rozrywkowej, a także tworzył projekty graficzne dla największych polskich i zagranicznych artystów branży rozrywkowej.
Jako druga na scenie pojawi się Kami Radzajewska z wystąpieniem
TikTok - nowa krew w social media. Kami zawodowo zajmuje się mediami społecznościowymi. Do jej obowiązków należy kompleksowe prowadzenie profili firmowych na Instagramie oraz Facebooku, prowadzenie szkoleń, konsultacji, przeprowadzanie audytów. Występuje też w roli prelegenta oraz prowadzi bloga na Instagramie. Na co dzień udowadnia, że fakt bycia młodą matką nie powinien nas definiować w żaden sposób, a wszelkie stereotypy można obalić.
Na koniec - Piotr Filter, który opowie o
Marketingu B2B, czyli od czego zacząć i jak pozyskiwać klientów. Piotr Filter na co dzień zajmuje się szeroko pojętym Digital Marketingiem (reklamy – Facebook, LinkedIn, Google, e-mail marketing, optymalizacje stron, SEO, UX, analityka, czy Marketing Automation). Codziennością jest dla niego praca z danymi marketingowymi, reklamami czy kodem. Swoją przygodę zaczął 6 lat temu od stażu w 20-osobowym software house, a obecnie pracuje w ponad 240-osobowej firmie Predica, która specjalizuje się w technologiach chmurowych.
Na Białostockie Czwartki Social Media przychodzą pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Ideą jest integracja szeroko pojętej branży social media, budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą oraz dobra zabawa. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
63. Białostocki Czwartek Social Media odbywa się pod patronatem BiałystokOnline.