Biznes

Wróć

Potężna dawka użytecznej wiedzy. Zbliża się kolejny Białostocki Czwartek Social Media

2019-04-10 15:04:13
Już niebawem – 11 kwietnia - odbędzie się kolejny Białostocki Czwartek Social Media. Za każdym razem spotkanie przyciąga tłumy.
pixabay.com
Zbliża się kolejny Białostocki Czwartek Social Media

55. Białostocki Czwartek Social Media to świetna okazja do poznania wielu technologicznych i socialmediowych nowinek, które mogą przydać się zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Eksperci chętnie dzielą się swoją wiedzą z uczestnikami wydarzenia, cierpliwie odpowiadają na ich pytania i rozwiewają wątpliwości. A to wszystko, jak zawsze, połączone jest z doskonałą zabawą.

Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi! - zachęcają organizatorzy.

Co nas czeka podczas najbliższego Czwartku Social Media? Pierwsza mikrofon przejmie Joanna Andryszewska, która opowie o Budowaniu wizerunku marki za pomocą Instagram Stories. Prelegentka jest od kilku lat związana z branżą social media, zajmuje się prowadzeniem komunikacji w SM dla największych polskich marek. Miała okazję współpracować z takimi markami jak: Ferrero, Skoda, Disney, L'Oreal czy Smyk.

Po niej głos zabierze Ewa Roszczenko, która zdradzi wiedzę tajemną copywritera. Ewa, ku zaskoczeniu niektórych, uwielbia nauki ścisłe, ale skończyła studia humanistyczne. Współpracuje z Global X Solutions, dzięki tej firmie za pośrednictwem Odstresowani.pl może wyżyć się twórczo. Opowie więcej o swojej pracy i zdradzi jej tajniki.

Ostatnia na scenie stanie Katarzyna Pura. Początkowo bardzo mocno związana była z Politechniką Białostocką, później z firmą koszulkowo.com. Od dłuższego czasu zajmuje się e-commerce jednego z bardziej znanych serwisów z koszulkami. Temat jej wystąpienia brzmi: Jak wykorzystać Real Time Marketing w komunikacji marki?.

Udział jest bezpłatny

Dla kogo są Czwartki Social Media? Udział w wydarzeniu biorą: pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy oraz wszyscy zainteresowani tym tematem.

Oprócz ciekawych prezentacji będzie też czas na pytania, rozmowy i nawiązywanie cennych kontaktów, które mogą w przyszłości zaowocować wspólnymi projektami.

Udział w Czwartkach Social Media jest darmowy.

Zobacz też: 55. Białostocki Czwartek Social Media

Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl