Celem konkursu jest pokazanie młodym ludziom, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami. Zadaniem uczestników w ramach przedsięwzięcia jest zaprezentowanie swojej pasji na stronie internetowej kampanii
www.nacomito.com.pl w sekcji JA.
Najciekawsze i najbardziej kreatywne wpisy zostaną wyłonione w dwóch etapach - poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Zwycięzca konkursu zostanie jedną z twarzy kampanii społecznej i pojawi się na boardach reklamowych w Zakopanem, Międzyzdrojach i Mikołajkach.
Konkurs trwa do końca lipca. Jest jednym z elementów kampanii antynarkotykowej Narkotyki? Na co mi to. Jej twarzami są młode, autentyczne osoby, które żyją z pasją. Maciek - mistrz Polski w penspinningu, Przemek - deskorolkarz, Matylda -rowerzystka, Róża - tancerka hip-hop i Filip - gitarzysta, to bohaterowie m.in. spotu telewizyjnego, w którym pokazują, jak ciekawe jest życie bez narkotyków.