Aktualności

Wróć

Podlaskie walczy o Złote Formaty

2010-03-25 00:00:00
173 projekty promocyjne zgłosiło w tym roku 75 miast i regionów z całej Polski do konkursu Złote Formaty. Wśród nich jest aż 9 projektów z województwa podlaskiego. To o 4 więcej niż w ubiegłym roku. W konkursie, oprócz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, udział wezmą Białystok i Łomża.
materiały organizatora
Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zgłosił do konkursu informator Zmieniamy Podlaskie, album Wydawnictwo Podlaskie oraz kampanię on-line na stronie www.bialowieza.forest.eu promującą Puszczę Białowieską jako kandydata do 7 nowych cudów świata.

Urząd Miejski w Białymstoku startuje z czterema propozycjami. Są to: 94. Światowy Kongres Esperanto, płyta Białystok Muzyczny 2009 oraz kampanie reklamowe festiwalu Jesień z bluesem i tanecznej imprezy Over The Top.

Natomiast Urząd Miasta w Łomży zgłosił X Mikrolotowe Mistrzostwa Podlaskiego i przewodnik turystyczny Łomża. Gród na nadnarwiańskiej skarpie.

Projekty były przyjmowane w pięciu kategoriach: wydawnictwa promocyjne, kampania outdoorowa, kampania on-line, event i działalność promocyjna. 6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finału konkursu. Spośród nich jury wyłoni laureatów tegorocznej edycji konkursu. Kto otrzyma tytuł Złotego Formatu za najlepszy projekt w swojej kategorii, dowiemy się 22 kwietnia podczas uroczystej gali festiwalu. Na zwycięzców, oprócz honorowego tytułu Złotego Formatu, czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze.
andy