Była to największa tego typu impreza w północno-wschodniej części kraju. Wystawcy chcieli przyciągnąć jak największą liczbę osób do swoich stoisk. Do odwiedzenia Hajnówki zachęcał żubr rozdający cukierki, Dolina Bugu reklamowała powstający w Mielniku Park Historyczny Trylogia (były postacie w oryginalnych strojach z filmu Ogniem i mieczem Jerzego Hoffmana, loteria z nagrodami i certyfikaty, zapraszające do odwiedzenia parku), inni kusili smakowitymi wypiekami czy wędlinami. Na stoiskach piętrzyły się też stosy informatorów, broszur i mapek, które w szybkim tempie znikały, a wystawcy musieli co i rusz dokładać nowe.
- Warto razem promować polski Wschód - przyznał Andrzej Kudlicki z Lokalnej Organizacji Turystycznej Zamość i Roztocze. Zapraszał też do bogatego w zabytki i piękną przyrodę regionu. - W tym roku mija 20 lat od wpisania Zamościa na listę UNESCO. Warto zobaczyć, jak nasze miasto pięknieje. Trwa rewitalizacja twierdzy z fortami.
W ramach targów zorganizowano też spotkania poświęcone m.in. walorom Kanału Augustowskiego czy Gruzji jako nowego kierunku w turystyce. Nie zabrakło też konkursów, występów na targowej scenie i atrakcji dla najmłodszych.
Imprezę zorganizowała Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna w Białymstoku. Byliśmy jej patronem medialnym.
Polecamy fotoreportaż z imprezy.