Podlaski producent podbija region Zatoki Perskiej. Zainteresowanie jego ofertą jest duże
Firma Promotech bierze udział w kolejnych prestiżowych targach. Tym razem wchodzi na rynek krajów Zatoki Perskiej.
Promotech
Powodzeniem na targach cieszyły się duże maszyny
Podczas międzynarodowych targów Steelfab 2019 białostocki Promotech zaprezentował się przy stoisku swojej spółki-córki Promotech Middle East, która zajmuje się obsługą sprzedaży maszyn we wszystkich krajach regionu Zatoki Perskiej. Marka zaprezentowała swój asortyment, czyli m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu. Dużym zainteresowaniem cieszyły się największe maszyny, np. najnowszej generacji ukosowarka do grubych blach ABM50 i stacjonarna ukosowarka SBM500.
- Mieliśmy klientów z Królestwa Arabii Saudyjskiej i z Kuwejtu, którzy specjalnie przylecieli na targi, aby zobaczyć te maszyny. Nieustającym zainteresowaniem cieszyły się też punchery i wózki spawalnicze. Reasumując – mogę powiedzieć, że w naszej branży, czyli w dziedzinie wiertarek elektro-magnetycznych i lekkiej mechanizacji spawania, jesteśmy już jednym z najważniejszych dostawców w regionie Zatoki Perskiej – ocenia Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. handlu.
Udało się nawiązać nowe kontakty
Dzięki targom firmie udało się nawiązać kontakt z angielską i niemiecką firmą, zatem trzy marki wspólnie pojawią się przy wspólnym, dużym stoisku na kilku kluczowych targach przemysłowych w Afryce.
- Afryka jest u progu wielkiego rozwoju produkcyjnego i wydobywczego, a więc nie ma na co czekać – tam też trzeba być – podkreśla Bohdan Zaleski.
Zdaniem wiceprezesa podczas tegorocznych targów w Dubaju można było zauważyć spowolnienie gospodarcze na Półwyspie Arabskim. Dowodem na to była np. mniejsza liczba i wystawców, i gości.
- To spowolnienie nie dotyczy jednak naszej firmy w ZEA – targowe stoisko Promotech Middle East codziennie odwiedzało dużo ważnych gości, zainteresowanych zacieśnieniem kontaktów i potwierdzających swoje zaangażowanie w promocje maszyn marki Promotech – mówi Zaleski. - Dlatego te targi możemy zaliczyć do bardzo udanych. Można powiedzieć, że obie nasze ostatnio utworzone spółki-córki złapały wiatr w żagle. Dlatego zarówno w Promotechu PME, jak i w Promotechu PFM w Indiach zwiększamy zatrudnienie – dodaje.
Dzięki udziałowi w targach podlaskiej marce udało się nawiązać kilka wartościowych i nowych kontraktów.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl