Praca

Wróć

Podlaski producent implantów szuka pracowników

2016-01-15 00:00:00
Działająca od ponad 30 lat firma ChM prowadzi obecnie rekrutację na kilka stanowisk. Sprawdzamy, kto może liczyć na zatrudnienie.
ChM
Firma ChM przedsiębiorstwo jest znanym i cenionym producentem specjalistycznych implantów oraz narzędzi dla ortopedii i traumatologii. Przedsiębiorca mający swoją siedzibę we wsi Lewickie pod Białymstokiem zatrudni aktualnie m.in. referenta ds. kooperacji.

Osoba zatrudniona będzie nawiązywała nowe kontakty handlowe, budowała trwałe relacje z klientami i sporządzała oraz weryfikowała zapytania ofertowe. Pracownik będzie również odpowiedzialny za prawidłową realizację kooperacji i uzgadnianie wszystkich bieżących spraw handlowych i technicznych. Do jego obowiązków będzie należało także uczestniczenie w negocjacjach cenowych i współpraca w zakresie planowania produkcji. Pracodawca wymaga od kandydatów: wykształcenia technicznego mechanicznego (lub pokrewnego), znajomości technologii stosowanych w obróbce skrawaniem i jej znaczenia na kształtowanie kosztów wytwarzania, umiejętności negocjacji i biegłej znajomości języka angielskiego. Kandydat musi też mieć prawo jazdy kat. B i znać obsługę pakietu MS Office.

Poszukiwany jest również inżynier druku 3D. Praca jest związana z technologią i nadzorem nad procesem druku 3D w metalu i wiąże się z częstymi wyjazdami zagranicznymi. Wymaga także samodzielności i samokształcenia. Na pracę może liczyć osoba z wykształceniem wyższych mechanicznym (preferowany kierunek – mechanika, automatyka i materiałoznawstwo), mająca trzyletnie doświadczenie zawodowe, znająca oprogramowanie CAD/CAM i mająca zacięcie badawcze.

Warunkiem koniecznym jest znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie oraz prawo jazdy kat. B. Pracodawca oferuje cały etat, umowę o pracę, dofinansowanie nauki języków obcych i szkolenia z zakresu wysokich technologii.

Firma ChM szuka także asystentki zarządu, która zajmie się obsługą biura zarządu, kontrahentów, gości i współpracowników (w tym zagranicznych). Do jej obowiązków będzie również należało zarządzanie dokumentacją firmy, wyjazdami służbowymi, salami konferencyjnymi czy telefonami służbowymi. Na zatrudnienie może liczyć osoba mająca wyższe wykształcenie, biegle władająca językiem angielskim, znająca pakiet MS Office i umiejąca obsługiwać urządzenia biurowe. Pracodawca oczekuje także umiejętności prowadzenia korespondencji zarówno w języku ojczystym, jak i angielskim, prawa jazdy kat. B, komunikatywności, zdyscyplinowania i odpowiedzialności.

Osoby zainteresowane powyższymi ofertami pracy mogą zgłaszać się na stronie firmy, wysyłając swoją aplikację.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl