Siódma edycja konkursu Podlaska Marka Roku wystartowała 1 października. Rywalizacja przebiegać będzie w oparciu o zasady, które obowiązywały w ciągu ostatnich dwóch lat. Tak jak w poprzednich edycjach Podlaska Marka Roku będzie przyznawana w kategoriach Miejsce, Przedsięwzięcie, Produkt oraz Smak, w której osobno nagradzani są mali i duzi producenci. Możliwość wyboru jak zwykle będzie przysługiwała Kapitule Konkursu oraz wszystkim mieszkańcom województwa podlaskiego.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach Podlaskiej Marki Roku 2010 otrzymują następujące nagrody: statuetkę Liść Dębu, refundację akcji promocyjnej w mediach, możliwość wykorzystywania hasła i znaku graficznego Konkursu w celach promocyjnych. Ponadto laureaci promowani są w ramach licznych przedsięwzięć, których inicjatorem lub współorganizatorem jest Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, w tym na stronie internetowej www.podlaskamarka.pl, w publikacjach promocyjnych: specjalnym katalogu konkursowym, dodatkach prasowych, ulotkach oraz podczas imprez promocyjnych.
W ramach konkursu przyznawana jest również Nagroda Podlaskich Konsumentów. Jej laureatów wyłania się na podstawie wyników plebiscytu, w którym swoje głosy mogą oddawać wszyscy pełnoletni mieszkańcy województwa podlaskiego. Dodatkowo wszystkie osoby, które głosują na najlepsze podlaskie Smaki, Miejsca, Przedsięwzięcia i Produkty biorą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród rzeczowych.
Szczegóły
tutaj.