Biznes

Wróć

Podlaska marka podbija Dolny Śląsk

2018-08-13 13:51:27
Grupa Chorten rozpoczyna ekspansję na kolejny – dziesiąty już - region. Tym razem marka ma zamiar podbić województwo dolnośląskie.
Grupa Chorten
Grupa Chorten z Podlaskiego ma zamiar podbić kolejną część Polski. Tym razem sieć sklepów tworzy swoje struktury w województwie dolnośląskim.

Obecnie marka (istniejąca od 2009 r.) działa w 10 regionach w kraju. Ma już ponad 1380 sklepów partnerskich, najwięcej w województwach podlaskim i mazowieckim.

- Ze wschodu idziemy na zachód Polski. Liczymy na to, że znajdziemy tam detalistów zainteresowanych współpracą, bo dzięki obecności w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten mogą oni pozyskać korzystniejsze warunki u producentów i lepiej prosperować na konkurencyjnym rynku. Szukamy też dystrybutorów, z którymi będą mogły współpracować sklepy partnerskie z tego terenu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten. - W pierwszym półroczu podpisaliśmy ponad 240 umów z właścicielami sklepów, w lipcu i pierwszych dniach sierpnia pawie 40 kolejnych i zakładamy, że sukcesywnie w kolejnych miesiącach będziemy pozyskiwać do grupy także właścicieli sklepów na Dolnym Śląsku – dodaje.

Tylko w wakacje Grupa Chorten podpisała 9 umów z detalistami na Mazowszu, 8 na Lubelszczyźnie, 5 na Warmii i Mazurach, po 3 na Podlasiu, w województwach świętokrzyskim i kujawsko-pomorskim, 2 w województwie łódzkim i jedną w podkarpackim.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl