Podlaska firma podkreśla swoje przywiązanie do naturalności. Docenili to eksperci
W polskiej edycji prestiżowego plebiscytu Effie Awards srebrną statuetką w kategorii Żywność nagrodzono podlaską Piątnicę.
pixabay.com
Effie Awards to najważniejsze nagrody polskiego marketingu. Wręczono je już po raz 17. Jurorzy docenili i uhonorowali srebrną statuetką podlaską OSM Piątnica za kampanię To z Piątnicy. To naturalne!, promującą mleko Wiejskie, jogurty Piątuś oraz jogurty typu greckiego. OSM Piątnica była najwyżej notowaną firmą kategorii konkursowej Żywność.
Kampania miała za zadanie wzmocnić pozytywny wizerunek marki oraz podkreślić jej przywiązanie do naturalności i wysokiej jakości produktów.
Organizatorem polskiej edycji docenianego na całym świecie konkursu Effie Awards jest od 1999 r. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 24 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.
Monika Zysk
monika.zysk@bialystokonline.pl