Biznes

Wróć

Podlaska branża turystyczna promuje się w Rosji

2013-06-10 00:00:00
Strategia Rozwoju Województwa Podlaskiego ujmuje Polskę Wschodnią jako bramę na Wschód. Przedsiębiorcy zrzeszeni w Klastrze Marek Turystycznych wykorzystają to w czasie spotkań biznesowych w Rosji.
Ewelina Sadowska-Dubicka
29 podlaskich przedsiębiorców należących do Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej wyleciało na misję gospodarczą do Moskwy i Saint Petersburga. W czasie tygodniowej wizyty odbędą kilkanaście spotkań, przede wszystkim z biznesmenami i przedsiębiorcami z branży turystycznej. Zaplanowane też jest spotkanie w polskiej placówce dyplomatycznej.

– Organizowana przez nas misja gospodarcza ma na celu zapoznanie przedsiębiorców z problematyką działalności firm z branży turystycznej w Rosji – mówi Tomasz Kozłowski, koordynator projektu, prezes Polskiego Stowarzyszenia Doradczego i Konsultingowego. – Dodatkowe korzyści to przybliżenie turystycznego rynku Rosji, oczekiwań, zasad i standardów oraz przygotowanie klastrowiczów do ewentualnej przyszłej współpracy z tamtejszymi partnerami.

Oprócz poznawania rynku rosyjskiego, przedsiębiorcy wezmą ze sobą materiały promocyjne i reklamowe klastra przygotowane specjalnie na misję.

Do Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej należą m.in. Best Western Hotel Żubrówka, Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna, Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Szelment, Cristal Sp. z o.o., Hotel Gołębiewski, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku, Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie, hotele Borowinowy Zdrój i Titanic.
Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl