Biznes

Wróć

Poczta Polska wychodzi naprzeciw klientom. Wprowadza nową, przydatną usługę

2025-03-13 17:01:56
Poczta Polska wciąż stara się poszerzyć swoją ofertę, by jak najwięcej osób chciało korzystać z jej usług. Teraz postanowiła wprowadzić nowość, która ma przyciągnąć kolejnych klientów.
Poczta Polska
Poczta Polska robi co może, by stawiać czoła konkurencji i przyciągać jak najwięcej klientów. Postanowiła wprowadzić więc nową usługę, która z pewnością wielu osobom się spodoba i chętnie będą z niej korzystać.

Do tej pory większość osób, która chciała coś wydrukować i nie miała własnego sprzętu, musiała szukać najbliższego punktu ksero. Teraz to się zmieni. Poczta Polska rozpoczęła współpracę z Zeccer, liderem rynku samoobsługowych drukarek w Polsce. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z samoobsługowych drukarek. Wydruk można będzie zlecić z telefonu, tabletu bądź laptopa i co ważne – z dowolnego miejsca, o każdej porze. Nie będzie trzeba też się rejestrować, ani instalować aplikacji. Możliwość wydrukowania dokumentów jest dostępna od razu po opłaceniu usługi lub w późniejszym terminie. Co ważne, wszystkie pliki są szyfrowane i usuwane z serwerów po zakończeniu drukowania, zapewniając pełne bezpieczeństwo danych - czytamy na stronie Poczty Polskiej.

Na start usługa pojawiła się w 100 placówkach w całym kraju. Jeśli pomysł się przyjmie, można się spodziewać, że niebawem urządzenia bedą dostępne w większości punktów. Tam, gdzie będą ustawione samoobsługowe drukarki, pojawią się też plakaty z instrukcją, jak z nich korzystać.
JK
24@bialystokonline.pl