Pikselowy żubr: Rusza kampania promocyjna logo Podlasia
Właśnie wystartowała kampania informacyjna, promująca nowy logotyp województwa podlaskiego. Jaskrawy żubr opanuje prasę i reklamy - piwo i banku bójcie się!
Urząd Marszałkowski
Akcja promocyjna jest elementem szerszej kampanii, której celem jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki naszego regionu. Już teraz nowe logo województwa zobaczyć będzie można na tablicach reklamowych i w prasie, a kolejne, szersze działania zaplanowano na nadchodzące wiosnę i lato - o kampanii informuje portal Urzędu Marszałkowskiego, Wrota Podlasia.
Od poniedziałku (15.02) w lokalnej prasie będą pojawiać się artykuły na temat nowego logo i całego systemu identyfikacji wizualnej naszego województwa. Podlasianie mogą dowiedzieć się z nich m.in. skąd i po co pomysł na modernistycznego żubra.
Chociaż informacja, jest jak najbardziej potrzebna, to chyba niejednemu mogło przyjść na myśl, że kolorowego żubra zaprojektowanego przez Leona Tarasewicza nie trzeba promować - niewątpliwie jest jakością sam w sobie.
E.S.