10 lat minęło
W kwietniu 2011 r. została wydana pierwsza Białostocka Karta Miejska (zobacz więcej:
Pasażerowie komunikacji miejskiej odebrali pierwsze e-bilety). W związku z tym, że mają one 10 lat ważności, po upływie terminu przestaną działać. Nie będzie możliwe zapisanie na nich nowych biletów okresowych, zakodowanie uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz doładowania e-portmonetki.
Dlatego, od 1 marca każdy posiadacz wydanej w 2011 r. imiennej Białostockiej Karty Miejskiej, będzie mógł bezpłatnie wymienić ją na nową w Punkcie Obsługi Klienta. Aby usprawnić proces, należy przygotować aktualne zdjęcie w formacie legitymacyjnym oraz uzupełniony aktualnymi danymi
formularz wniosku o wydanie karty imiennej.
Po weryfikacji danych pasażer otrzyma nową kartę, na którą przeniesione zostaną aktualnie obowiązujące bilety okresowe, jak i środki zgromadzone na e-portmonetce.
Jak sprawdzić termin ważności?
Każda karta miejska posiada termin ważności, który można sprawdzić:
- logując się do
portalu pasażera BKM - po wybraniu danej karty miejskiej użytkownik może zweryfikować datę jej ważności;
- w biletomacie mobilnym wkładając kartę miejską do czytnika - z listy automatycznie wyświetlonych i przypisanych do niej opcji należy wybrać Serwis karty, a system wyświetli informacje na temat aktywnych biletów okresowych, datę ważności karty i datę ważności ulgi;
- dzwoniąc pod nr tel.: 85 869 66 90 (wewn. 1), 85 869 6747 lub 85 879 7295 - należy podać numer karty, wówczas pracownik sprawdzi datę ważności karty i poinformuje o konieczności jej wymiany lub potwierdzi, że taka wymiana nie jest potrzebna.
Punkty Obsługi Klienta
Karty miejskie można wymienić w jednym z dwóch Punktów Obsługi Klienta BKM:
- ul. Lipowa 16 - otwarte od pon. do pt. w godz. 9.00–17.00
- ul. Składowa 11 - otwarte w pon. w godz. 8.00-17.00 oraz od wt. do pt. w godz. 7.30-15.30.