Outlet Białystok będzie większy. Natalia Siwiec specjalnym gościem podczas otwarcia
Ponad 2,5 tys. mkw. dodatkowej powierzchni najmu oraz atrakcyjne, damskie marki modowe to efekt kończącej się właśnie przebudowy Outletu Białystok. Uroczyste otwarcie powiększonego centrum odbędzie się w piątek (27 listopada).
Anna Dycha
Outlet Białystok działa na Podlasiu od roku. Centrum wyprzedażowe przyciąga klientów nie tylko z całego regionu, ale także zza wschodniej granicy.
- Dotychczasowa oferta handlowa, złożona głównie z popularnych marek sportowych oraz szerokiej oferty mody męskiej, była niewystarczająca dla pań odwiedzających nasze centrum - mówi Wojciech Wilczak, koordynator ds. najemców w Outlecie Białystok. - Z tego powodu sukcesywnie wzbogacaliśmy propozycję handlową o damskie marki modowe; dołączyli do nas m.in. Gatta, Greenpoint, Italian Fashion i Be Happy, ale dopiero teraz - na pierwsze urodziny outletu - mamy prawdziwy prezent dla naszych klientek: 2,5 tys. mkw. dodatkowej powierzchni skierowanej tylko dla nich. Salony takich marek jak Monnari, Molton, Top Secret, Bestseller, 4 Home and Kitchen (z ofertą Villeroy & Boch, Fissler, Zwiling), perfumeria Amora oraz supermarket biżuteryjny Golden Place spełnią oczekiwania naszych klientek - dodaje Wilczak.
Uatrakcyjnieniu oferty handlowej Outletu Białystok towarzyszy także modernizacja obiektu - gruntownie przebudowano całe skrzydło budynku, przystosowując lokale do potrzeb nowych najemców. Uroczyste otwarcie powiększonego Outletu Białystok (ponad 15 tys. mkw. GLA) odbędzie się już w najbliższy piątek (27 listopada), a wydarzenie uświetni gość specjalny - Natalia Siwiec.
Za wynajem powierzchni komercyjnej w obiekcie odpowiada spółka BOIG Property Consulting.
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl