Media społecznościowe nigdy nie były darmowymi. W ostatnim okresie Facebook coraz dobitniej pokazuje, że aby móc prowadzić działania reklamowe w serwisie - trzeba zapłacić. Ale jak to zrobić efektywnie? Tak, by nie wydać za dużo, a jednocześnie inwestycja zwróciła się w postaci klientów? O tym wszystkim będzie można posłuchać na najbliższym, już 17. Białostockim Czwartku Social Media.
Spotkanie przeznaczone jest nie tylko dla ludzi zajmujących się na co dzień mediami społecznościowymi. Coś dla siebie znajdą również studenci, osoby zainteresowane nowoczesnym marketingiem oraz nowymi technologiami.
Po prelekcjach, które wygłoszą Miłosz Belter - z branżą internetową związany od ponad 8 lat, obecnie Produkt Manager Catvertiser.com oraz Grzegorz Berezowski - CEO w CheeseCat na uczestników czekają sesja networkingowa oraz nieoficjalne afterparty.
Na spotkanie wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji.
Więcej szczegółów:
17 Białostocki Czwartek Social Media