Nowe sklepy w Atrium Biała. Niektóre debiutują na białostockim rynku
W Atrium Biała pojawiły się nowe sklepy. W kwietniu będzie jeszcze jeden.
Atrium Biała
W tym roku w Atrium Biała pojawiły się nowe marki. W styczniu otworzył się pierwszy w Białymstoku sklep z odzieżą streetwearową i sportową PitBull West Coast. W punkcie tym ubrania znajdą dla siebie przede wszystkim osoby aktywne. Dostępne są tu kolekcje odpowiednie na każdą porę roku – od kurtek, po bluzy, spodnie czy T-shirty. Ubrania sportowe tej marki sprawdzą się w przypadku także mniej popularnych sportów, jak np. kite-surfing, rugby, motocross czy bike trial. Nowy sklep mieści się na parterze Atrium Biała, nieopodal salonów Big Star i Venezia.
Z od lutego działa salon optyczny niemieckiej marki Fielmann. Ta marka też zadebiutowała na białostockim rynku. Salon feruje bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. Klienci mogą wybierać spośród 2000 oprawek pochodzących z najnowszej własnej kolekcji marki Fielmann oraz od światowych producentów, takich jak Ray-Ban, Rodenstock czy Gucci. Dodatkowo podczas wizyty w salonie każdy może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku wykonanego przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. Punkt mieści się na parterze obok banku Millennium i naprzeciwko wejścia do hipermarketu bi1.
Niektóre sklepy zmieniły lokalizację
W lutym w nowej, większej lokalizacji otworzył się sklep CCC. Dzięki temu jest więcej przestrzeni i więcej miejsca na ekspozycję towaru. W asortymencie tej marki znajdziemy obuwie dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także torebki, paski itp. W asortymencie marki znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy.Ponadto klienci CCC mogą skorzystać z bezpłatnej usługi zamów do domu oraz czytnika esize.me.
- Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów w różnym wieku - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Kolejny, nowy sklep w Atrium Biała otworzy się w kwietniu. Do grona najemców tej galerii dołączy firma JD Sports, specjalista shoes & apparel. Oferuje ona produkty znanych brandów, między innymi Nike, Adidas, Vans, Timberland, The North Face, jak i autorskie kolekcje marki. nowo otwarty sklep zaoferuje klientom szeroki asortyment różnych stylów – sporty, streetwear, outdoor czy athleisure. Sklep zlokalizowany będzie obok drogerii Super Pharm.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl