Biznes

Wróć

Nie Rzodkiewka Żaneta i nie Kalafior Krzyś. Uczyć będą Serosław, Jogurtosław i Masłosław

2017-10-13 14:59:03
Jak widać po akcjach organizowanych przez markety i dyskonty, nadawanie imion owocom i warzywom (a raczej maskotkom je imitującym) przyniosło doskonałe efekty i spopularyzowało kupowanie tych produktów. Na podobny pomysł wpadła Polska Izba Mleka.
Materiały prasowe
Polska Izba Mleka stworzyła Rodzinę Mlekosławnych. Od teraz Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława będą zachęcać do kupowania i spożywania produktów mlecznych. Nadanie tych imion może kojarzyć się z akcją prowadzoną w ostatnim czasie przez dyskonty i markety, które nadały je owocom i warzywom.

Mlekosławni są bohaterami kampanii Bądź świadomy – kupuj polskie. Ich zadaniem będzie pokazanie Polakom, że warto wybierać rodzime mleko i nabiał. Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława wyjaśnią, jak ważny jest nabiał w diecie każdego z nas.

Podczas najbliższych kilku miesięcy Mlekosławni będą też obalać najbardziej popularne mleczne mity i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki.

Historia mlecznej rodziny i bieżące wydarzenia z jej życia są opisywane na stronie Mlekosławni. Dzięki niej można też skorzystać z porad dietetyka.

Zdaniem organizatorów akcji, nietypowa rodzinka zachęci Polaków do przemyślanych zakupów.

Inicjatywa z pewnością jest ważna też dla Podlasia, które słynie z doskonałych produktów mlecznych.

Więcej: Znaczące sukcesy mleczarni z Podlasia
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl