Nasz festiwal ma najlepszą reklamę w kraju [WIDEO]
2014-03-21 00:00:00
Kampania festiwalu Original Source UpToDate została uznana za videoreklamę roku podczas Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014.
AD
Docenione zostały cztery produkcje, w których występują Cinek, polscy raperzy Bisz, Małpa i Zeus (utwór w wykonaniu The Returners) oraz profesor Jan Miodek. W jednym z teledysków można było podziwiać białostockie plenery, m.in. Operę czy Chanajki.
Oto jeden z nagrodzonych filmów:
Organizatorzy festiwalu od samego początku postawili na niebanalną reklamę. Internetowe spoty biły rekordy popularności. Promocja imprezy została doceniona w kategorii videoreklama roku. Statuetki rozdano w dziewięciu kategoriach: lider promocji, wydawnictwo promocyjne i informacyjne, najlepsze hasło promocyjne, videoreklama, kreator promocji, lider kultury, najważniejsze wydarzenie kulturalne, festiwal roku i kreator kultury.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z
Polityka cookies
. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce