Aktualności

Wróć

Najlepszy Produkt Turystyczny. Pozostał tydzień głosowania

2010-10-12 00:00:00
Jeszcze przez siedem dni można głosować na najciekawsze atrakcje w internetowym konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. Zwycięzcę wyłonią sami internauci. Do walki o zwycięstwo włączyła się propozycja z Podlaskiego - Hajnowskie Dni Muzyki Cerkiewnej. Dzięki głosom mieszkańców województwa awansowały na 5. miejsce!
materiały organizatora
Zdobyły do tej pory 4,6 procent wszystkich głosów. Pozostałe propozycje Podlaskiego to: Suwałki Blues Festival oraz Las przyjazny turystom - przygotowało ją Nadleśnictwo Krynki, a jej największą atrakcją jest Silvarium w Poczopku.

Jak na razie największą sympatią internautów cieszy się akcja Poznań Za Pół ceny, która zdobyła 13 proc. głosów. Na drugim miejscu z 11,3 proc. oddanych głosów znajduje się Szlak Orlich Gniazd. Trzecie miejsce (9,8 proc. głosów) należy do Międzynarodowego Festiwalu Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting. Czwarte miejsce zajmuje z kolei Międzynarodowy Zlotu Morsów w Mielnie (6,7 proc. głosów).

Za nami już osiemnaście dni głosowania. Potrwa ono do 17 października. Organizatorem konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku - Wybór Internautów jest serwis otoWakacje.pl. Nagrodą dla zwycięskiego produktu - jednego z ponad 40 zgłoszonych - będzie internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.

Propozycje z Podlaskiego można wspierać na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl.
andy