Mlekovita z polskim smakiem oraz tysiakiem. Marka organizuje loterię
W ubiegłym roku Mlekovita organizowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Zabawa na tyle spodobała się konsumentom, że w tym roku spółdzielnia postanowiła zorganizować podobną zabawę.
Mlekovita.com.pl
Mlekovita na początku lutego wystartowała z losową zabawą dla konsumentów, w ramach której przez 120 dni można wygrywać pieniądze. Wystarczy kupić od 1 lutego do 31 maja dowolny produkt z linii Polskie i zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz na stronie loteriapolskie.pl.
W oferowanym przez Mlekovitę asortymencie liczną grupę stanowią wprowadzone z ogromnym sukcesem innowacyjne, naturalne produkty mleczne pod marką Polskie, które od lat cieszą się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów, zdobywając liczne nagrody. A od 1 lutego br. to Mlekovita będzie nagradzać swoich konsumentów za to, że wybierają produkty z tej właśnie linii” – czytamy na stronie Mlekovity.
Mlekovita istnieje od 1928 roku. Początkowo Zakład w Wysokiem Mazowieckiem zatrudniał 30 osób i zajmował się produkcją serów i masła. Dopiero w 1950 r. został powołany Powiatowy Zakład Mleczarski, który wytwarzał również śmietanę, twarogi i lody. W 1992 r. prezes zarządu Dariusz Sapiński nadał spółdzielni nazwę Mlekovita i opracował tak dobrze dziś znane logo firmy. Aktualnie Grupa Mlekovita od lat konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i zatrudnia niemal 5,3 tys. osób. Produkty podlaskiej spółdzielni dostępne są w 167 krajach na całym świecie i trafiają do milionów konsumentów.
JK
24@bialystokonline.pl