Aktualności

Wróć

Miejski Rzecznik Konsumentów został wyróżniony

2019-03-14 17:12:48
Miejski Rzecznik Konsumentów w Białymstoku został doceniony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Odebrał wyróżnienie za zaangażowanie i działalność, która przyczyniła się do lepszej ochrony praw i interesów konsumentów.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejski Rzecznik Konsumentów doceniony

Jarosław Brzozowski – Miejski Rzecznik Konsumentów w Białymstoku - został doceniony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W środę (13.03) w Warszawie odebrał wyróżnienie. Zauważono także aktywną jego współpracę ze środowiskiem konsumenckim w regionie.

Służy pomocą i radą

Pomoc Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku polega przede wszystkim na udzielaniu białostoczanom porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, m.in. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.

Spotkanie umawiamy wcześniej

Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 69 29). Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki - w kolejności, w jakiej są zgłaszane.

Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych problemów, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
Paulina Górska
24@bialystokonline.pl