Martom wprowadza nową platformę sprzedażową. Będą miejsca pracy
Grupa Martom, do której należy białostockie Centrum Motoryzacyjne Martom, podpisała umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości na dofinansowanie budowy platformy handlowej B2B. W związku z tym firma będzie rekrutować pracowników.
materiały firmy
Nowa aplikacja sprzedażowa zintegruje oferty wszystkich producentów oraz detalicznych i hurtowych dostawców opon oraz części samochodowych zarówno z Polski, jak i całej Europy.
Korzystanie z platformy sprawi, że wysiłek kupującego ograniczony zostanie do wybrania poszukiwanego przez niego produktu. To system informatyczny w czasie rzeczywistym sprawdzi i porówna zasoby wszystkich magazynów czy np. giełd opon w kraju i za granicą, a następnie przedstawi klientowi propozycje uszeregowane według ceny i czasu realizacji zamówienia.
- Ponieważ to my będziemy odpowiedzialni za procedurę zakupu i dostawy, dla klienta stroną sprzedaży stanie się Grupa Martom. Niezależnie więc od ilości wybranych przez niego produktów czy lokalizacji dostawców, całe zamówienie będzie można opłacić na jednym rachunku – wyjaśnia Łukasz Bazarewicz.
Koszt budowy platformy to blisko 1,4 mln zł, z czego niemal milion spółka pozyska ze środków unijnych. Rozpoczęcie wprowadzania nowych rozwiązań planowane jest na 1 stycznia 2014 r.
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl