Coraz więcej firm chce (lub musi) zaistnieć w sieci
Obecnie niemalże każdy biznes musi też zaistnieć w internecie. Transformację cyfrową z pewnością przyspieszyła pandemia COVID-19, gdzie większość sklepów i usług na kilka tygodni było zamkniętych w formie stacjonarnej. Wówczas okazało się, że wiele firm można przenieść (przynajmniej częściowo) do internetu – i tak też zrobiono chcąc utrzymać się na rynku. Niestety nie wszyscy byli na to przygotowani, nie każdy wiedział co zrobić, by jego marka zaistniała w sieci i przynosiła oczekiwane zyski. Tu potrzebna jest wiedza i umiejętności.
Pomoże zdobyć je Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, który wraca z warsztatami z cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Pierwsze spotkanie zaplanowano na czwartek (30.09). Wówczas omówiony zostanie marketing treści. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne teksty, grafiki i video w obrębie własnej firmy.
Strategia content marketingu dla każdego
Dwugodzinne warsztaty poprowadzi Monika Jaźwińska, która na co dzień pracuje jako marketing manager w sklepie DrTusz, który znany jest w branży ze swojego oryginalnego i z pewnością niezbyt typowego podejścia do marketingu.
Prelegentka pomoże uczestnikom spotkania opracować wstępną strategię content marketingu dla swojej działalności. Będzie to więc doskonała okazja, by zastanowić się, jakimi zasobami dysponuje firma i gdzie znajdują się jej klienci. Następnie grupowo dobrane zostaną odpowiednie kanały i wskazane pomysły na ciekawy content. Poza tym uczestnicy dowiedzą się też czym w ogóle jest conent marketing i poznają jego różne formy. Nauczą się jakie treści przyciągają uwagę klientów w social mediach, jak należy prawidłowo prowadzić firmowego bloga, po co jest newsletter oraz jakie są wady i zalety tworzenia contenru na YouTube i TikToku.
Warsztaty są skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają działalność online lub już ją prowadzą, a chcieliby osiągać większe zyski niż do tej pory – ale nie mają na do zbyt wysokiego budżetu marketingowego.
Udział w takich warsztatach zawsze jest także okazją nie tylko do poszerzania wiedzy, ale i nawiązania nowych, często biznesowych, znajomości.
Liczba miejsc ograniczona, dlatego warto się szybko rejestrować. Udział w spotkaniu kosztuje 29 zł - warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty. Zapisy:
Centroom Przedsiębiorczości #26 - Content Marketing
Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Zobacz też:
Content Marketing - warsztaty w Centroom