Biznes

Wróć

Marketing nie dla marketerów? Znany bloger opowie o tajnikach branży

2016-02-11 17:38:24
Dlaczego marketerzy nie powinni czytać książek o marketingu - pod takim hasłem odbędzie się w najbliższą sobotę otwarte spotkanie ze znawcą tematu Arturem Jabłońskim. Zaprasza na nie Politechnika Białostocka.
materiały organizatora
Wszyscy zainteresowani branżą internetową, nowymi technologiami oraz przedsiębiorczością mają szansę wziąć udział w spotkaniu z Arturem Jabłońskim. Odbędzie się ono już w sobotę (13.02).

To będzie kolejne wystąpienie z cyklu wykładów otwartych w ramach studiów podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej. Swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami spotkania podzieli się autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu.

Artur Jabłoński zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Na co dzień prowadzi szkolenia, doradza i realizuje projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji, przez małe i średnie przedsiębiorstwa, aż po instytucje kultury, start-upy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, ING, Radio PiK oraz Stiegelmayer. Marketingiem zajmuje się od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał w firmach takich jak Exea czy Smart Space, a także w agencjach reklamowych. W tych ostatnich odpowiadał za działania marketingowe podejmowane dla biznesowych gigantów. Regularnie publikuje w magazynach branżowych oraz wykłada na różnych uczelniach w Polsce.

Szczegóły: Dlaczego marketerzy nie powinni czytać książek o marketingu - wykład
Marta Drozdowska-Bednarz
marta.d@bialystokonline.pl